♥ Jom Follow ♥

Pinnnnn... pinnnnn....


Thursday 27 October 2011

My Virtual Sis

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum.

Aku ada 8 orang adik beradik. Yang dah kawin baru sorang tu je. Anak buah pun dah besar.



Tapi harini aku nak cerita tentang si Petai.
 tangan debab.

Si Petai keluar rumah seawal Form 1. Aku sangat rapat dengan Petai sebab dia yang bongsu. Mana-mana anak bongsu memang disayangi lebih sikit oleh family kan..

si petai memang suka bergambar dengan retis.

Masa mula-mula petai masuk asrama, aku tolong hantar dengan umi. kitorang kagum gila dengan budak-budak sekolah tu. Datang sambut mak bapak dari kereta siap cium tangan. Tu semua budak sekolah SBPI Sabak Bernam.

I pun retis jugak..

Pastu kitorang selalu main surat-surat. Sebab masa ni aku Form 5. Biasala, budak kedeng kan. Budak kecik masuk asrama, mahu tak sedih. Dahla zaman tu nak ke Sabak Bernam dekat 3 jam woo.. Tak tahan kalau jem lagi.. Kebas pungkoq menunggu.

jalan-jalan ke Langkawi. Umi Abah dating kat rumah.

Adik aku si Petai ni dah ada belog. Sebab belog dia nama petai, so aku panggil di petai. So, boleh baca blog dia kat SINI.

Sekian.

No comments:

Post a Comment