♥ Jom Follow ♥

Pinnnnn... pinnnnn....


Friday 2 December 2011

Alhamdulillah.. Saya Islam.

ALHAMDULILLAH..

ALHAMDULILLAH..

ALHAMDULILLAH..

Alhamdulillah.. There is no word to express my gratitude to Allah s.w.t except ALHAMDULILLAH.

My Lord, Thank You for choosing me as a slave of You.

Even though aku bukanlah alim ulama, warak dsb, tapi tersangat bersyukur dilahirkan sebagai muslim.
aku syukur yang teramat bila disatukan dengan keluarga yang berpengetahuan dalam Islam.
aku sangat bahagia sebab dianugerahkan sahabat-sahabat yang prihatin dengan saudara Islam.

aku manusia lemah dan aku akui pernah terleka dengan duniawi.

aku masih mengejar cahaya hidayah Allah.

Bayangkan kalau dilahirkan sebagai kafir (Nauzubillah)..

Alangkan panas matahari pun tak mampu kita tahan.. dah tu, mampukah kita nak tahan seksa api neraka?

Nauzubillah..

-Lost of words-


No comments:

Post a Comment