♥ Jom Follow ♥

Pinnnnn... pinnnnn....


Tuesday 27 December 2011

Dia yang kucinta


.: Assalamualaikum :.

Cewahhhhhhh.... bila dah bukak cerita pasal cintan-cintan ni..auwww... feeling gitu... haha.. sori babe... ini bukan cite pasal kepoya-poyaan yang ketara... aku nak share cite pasal kekasih hati yang sejak kebelakangan ni asyik nak bermanja-manja je... Beliau itulah yang bernama SHAM.. meooowwww.... sayang budak ni...

1st time kua dengan beliau

Sham ni boyfren kite yang diperkenalkan oleh Umi.. Perjalanan hidup kami agak seronok... sebabnya aku tak kenal siapakah Sham ini dan apakah yang berlaku dalam proses berkenalan.. Yang aku tahu, Umi cakap

Pergi mana-mana pun, bawak Sham... Elok-elok.. Jaga diri.. Jangan buat Umi menyesal”..

Oke..ayat last tang “Jangan buat umi menyesal” tu betul-betul aku ingat sampai bila-bila... Ouhhhh...rindu kat Umi...

So bermulalah tarikh percintaan kami pada 20 Januari 2010. Masa ni aku baru Semester satu kat UiTM Shah Alam.. Umi cakap umi dah tak larat nak teman berulang-alik tengah malam ke Shah Alam.. Sebab tula Umi kenalkan dengan Sham.. Pasni Papehal mintak tolong Sham je... Oh Umiku... Hoho...
Dating kat KLCC...err..kottttt

Gumbiranya hati... Berbunga-bunga... Harum mewangi lagi.. Kita ni kan.. Pompuan kan.. bila kua mana-mana, pegi outstation ke,even ke Hypermarket Giant tuutttttttt belakang rumah pun tergedik-gedik nak beli barang kat Si Dia.. So berlakulah pembaziran di situ.. Miahahaha.. Tapi cinta itu kan buta.. Maka demi Sham, kurela berkorban apa sahaja...auwww...haha..

Hobi kami berdating...
dan berdating
  dating lagi..
  
masih dating..aihhhh...

Tapi yang kusangka panas rupanya tak sampai ke petang... Sham mula buat hal.. nak ngengada.. padahal tak sampai setahun pun kenal... Yang buat aku geram bila dia leh wat hal kat tepi jalan.. perghhh...panas gak hati ni... Mujurlah tahap kecomelan beliau mengatasi pemandangan majazi, so dengan mudahnya beliau dimaafkan (=.=)”.

Mangsa keadaan.. TT_TT

Walau apapun yang berlaku, dah hampir dua tahun dah pun usia percintaan kami, Sham masih setia menemani.. aku nekad untuk teruskan hidup dengan Sham..sehingga beliau menghembuskan nafas terakhir...

Maka aku dedikasikan ucapan ini khas buat Sham dan Umi tercinta. Thank You Baby... Sayang kamu sangat-sangat... Thanks Umi sebab kenalkan Sham.. Walaupun Sham bukanlah pilihan hati ini, tapi aku janji akn jaga Sham sebaik mungkin... Sama macam Umi jaga boifren Umi yang manja tu...


Hello SHAM. Berkilat u..
masa ni Sham xde luka-luka or calar2.. Tapi sekarang ni ..........................


Sekian, surat cinta.

p.s: Hujung minggu ni nak bawak Sham jumpa Doktor.. yahuuuuu!!

No comments:

Post a Comment