♥ Jom Follow ♥

Pinnnnn... pinnnnn....


Thursday 5 January 2012

Media Sosial... Lama dan baru? Alamak~

Bismillahirrahmanirrahim~

hoho.. Dalam dunia ni ada banyak pesen manusia.. camtu gak dalam dunia blogging..ada  yang silent reader n ada yang gila komentar. haha.. Aku mula zaman blogging sejak kat matriks lagi.. tahun 2006 kotttt.... tapi masa tu memang blogging ni one of the most popular social media gak la.. masa tu takde facebook.. yang ada hanya menatang ni...
 hengat lagi tak?

Antara 2006-2011..oh 2012 sudah...lima tahun oke.. Aku sempat berehat selama 2 tahun iaitu pada pertengahan tahun 2009 sehinggalah pertengahan tahun 2011 dan dimulakan balik dengan blog kali ni.. dan semustinya ku sudah centa bangat dengan blog kali ni.. haha

Masa mula berblog dulu, zaman tu student lagi, so duniaku penuh dengan CSS..haha...sepanjang masa nak main edit theme supaya blog jadik cantek dan menarik.. tapi since kontroversi 2009, terpaksa ku tutup blog tersebut.. sedih... adik-adik pun bising terutama yang komen blog ni tak ramai follower tu.. miahaha.. agak-agak la beb.. zaman tu student g.. masa banyak free untuk blogwalking and backlink tp sekarang bizi nak online.. online pun bila chat dengan customer je.. haha.. 
Semalam ada sorang kawan lama tegur gini 'Weh, blog xxxxx tu kamu punya ke..? pesal buruk semacam?!!" homaigod.. baru aku tahu aku ada stalker..hahaha.. aku memang suka dapat teguran gtu..haha.. sori bro..tak banyak masa nak edit blog.. nanti saye edit kasik cantek baru wat promote oke!


Antara header masa zaman dolu..haha

oke.. sebenarnya tengah dok baca emel lama-lama ni..teringat zaman dolukala.. sekarang kena mula balik dari bawah.. weeeeheee! kena make sure  by bday tahun ni, blog aku dah ada followers! yahooo! ada sikit pun jadila..haha


No comments:

Post a Comment