♥ Jom Follow ♥

Pinnnnn... pinnnnn....


Wednesday 1 February 2012

Jangan Mengalah Sebelum Kalah!

Bismillah...
Assalamualaikum...

Setiap kali hujung bulan (End of Month aka EOM), semua rakyat pemegang no IC Herbalife akan mula berpusu-pusu ke Green House mereka.. Aku pun tak kurang jugak. Masa ni la nak stress VP belum cukup.. hoho...apa yang terjadik pada aku untuk EOM Januari ni? (=,=)

Alhamdulillah, bulan Januari Hanim berjaya meretail lebih RM7000. Tapi maklumlah, ini pertama kali pegang duit lebih RM2000 hasil titik peluh sendiri. Maka dengan bangganya, aku cuma bayar duit kedit kad separuh dari hasil tadi. So bila nak restock, maka berlakulah kekurangan wang...

Orang kata, wang bukanlah segala-galanya... tapi kalo nama pun aku... ofkosla aku kata segala2nya perlukan wang.hahaha..Bila takde duit, datanglah stress menggunung.. Sampaikan masa trening STS ahad lepas tu pun aku tak fokus..



Entah nape Ahad tu memang stress bawak ke Isnin...Pastu masa tu jugaklah demam memang kuat sampai sakit semua sendi. Betul-betul tak dapat nak berfikir dengan waras. Sampai langsung tak ngintai abg hensem no 1... hukkkk.... Tapi gambar 1st n 2nd ni yang buat aku berfikir balik. So hari tu aku doa dengan betul-betul bersungguh.

Alhamdulillah hari Selasa, Allah makbulkan doa aku. Dia bukak hari n minda Hanim untuk fikir dengan tenang. Betul kan? Kalau kata Allah nak bagi peluang kat kita, Dia akan bagi apa yang terbaik untuk kita.

Maka dengan izin Allah, aku berjaya selesaikan 2nd cut World Team. Alhamdulillah. Syukur yang tak terhingga. terima kasih yang amat buat bonda dan sahabat yang membantu.. Usaha tangga kejayaan!

No comments:

Post a Comment