♥ Jom Follow ♥

Pinnnnn... pinnnnn....


Tuesday 17 April 2012

Doodles yang tomot

Ada kelihatan tak?

Ada tak?

ehe... ada nampak tak header baru blog ni? meskipun tak bape cantek, aku tetap bangga sebab dapat buat doodles sendiri.. weeeheee! thanks to Belog yang ajar aku. -sori lupa blog mana-

Mende doodles tu? 

Katanya (kalau dia tipu, aku pun tipu gak k), doodles ni kartun yang kita lukis bagi mewakilkan diri kita. kira kartun dengan wajah kita la. tapi untuk kes aku, doodles girl yang aku lukis ni memang dari kecik aku lukis camtu. maka, itulah aku ^(=.=)^



Ini lukisan asal. Kalau aku bosan masa masuk mesyuarat or mengantuk dalam kelas, ini lukisan wajib ada. So untuk doodles aku, ini saje yang aku wat uji kaji. Malangnya aku bukanlah pakar IT. maka aku mengedit gambar ni menggunakan software photoscape dan paint je. PAINT oke. Tapi ini je hasilnya.


 Volkswagen Beetle kaler merah.. aku nak kete ni.muahahaha.
Dia yang muka bulat.


Memang tak shantek. Tapi kalau adik-adik aku tengok, komfem dorang tau ini aku yang lukis. muahahaha... Tapi yang sadisnya, aku ambil masa sehari untuk kaler dedua doodles ni. Sebab tu comot dan tak menari. *Sekarang aku paham nape bloggers tak suka doodles dorang kena copy paste. Penat kot nak siapkan*

Pasni nak belajar pakai photoshop! sesiapa yang pakar dan baik hati serta murah hati, silalah ajar saye! Pleaseeeeeeeee.. TT_____________TT

No comments:

Post a Comment